Kennis & inspiratie
‘Branding is meer dan een reclamekunstje’
Innovatie, Marketing en Ondernemerschap
Friesland Bank, Livera, Albert Heijn, Robeco, Van Lanschot, Nescafé. Zwier Kroese (60) bouwde aan vooraanstaande merken. Eerst in vaste dienst, ...
De pure schoonheid van het merk
Innovatie, Marketing en Ondernemerschap
Het zijn onzekere tijden. Niemand weet welke kant het op gaat en over leiderschap, of liever het gebrek daaraan, wordt ...
De merkconjunctuur
Innovatie, Marketing en Ondernemerschap
Toen ik afgelopen week de Wall Street Journal Europe opende, vond ik op pagina één berichten over verbeterde verkoopcijfers in ...
Het onbenutte potentieel van Nederlandse retailmerken
Innovatie, Marketing en Ondernemerschap
Ieder jaar publiceert Interbrand wereldwijd een onderzoek naar de meest waardevolle retailmerken ter wereld en de belangrijkste ontwikkelingen in deze ...
Boekrecensie: ‘Er gaat niets boven citymarketing’
Innovatie, Marketing en Ondernemerschap
‘Er gaat niets boven citymarketing’ siert het omslag van het nieuwste boek van Gert Jan Hospers, dat strak in het ...
Interview met onze programmadirecteur Philip Wagner
‘Een MBA moet ondernemend zijn’ Innovatief vermogen, leiderschap en ondernemerschap. Dat zijn volgens Philip Wagner, programmadirecteur bij AOG School of ...