Kennis & inspiratie

‘Branding is meer dan een reclamekunstje’

Innovatie, Marketing en Ondernemerschap

Friesland Bank, Livera, Albert Heijn, Robeco, Van Lanschot, Nescafé.  Zwier Kroese (60) bouwde aan vooraanstaande merken. Eerst in vaste dienst, ...

Lees meer

De pure schoonheid van het merk

Innovatie, Marketing en Ondernemerschap

Het zijn onzekere tijden. Niemand weet welke kant het op gaat en over leiderschap, of liever het gebrek daaraan, wordt ...

Lees meer

De merkconjunctuur

Innovatie, Marketing en Ondernemerschap

Toen ik afgelopen week de Wall Street Journal Europe opende, vond ik op pagina één berichten over verbeterde verkoopcijfers in ...

Lees meer

Het onbenutte potentieel van Nederlandse retailmerken

Innovatie, Marketing en Ondernemerschap

Ieder jaar publiceert Interbrand wereldwijd een onderzoek naar de meest waardevolle retailmerken ter wereld en de belangrijkste ontwikkelingen in deze ...

Lees meer

Boekrecensie: ‘Er gaat niets boven citymarketing’

Innovatie, Marketing en Ondernemerschap

‘Er gaat niets boven citymarketing’ siert het omslag van het nieuwste boek van Gert Jan Hospers, dat strak in het ...

Lees meer

Interview met onze programmadirecteur Philip Wagner

Nieuws

‘Een MBA moet ondernemend zijn’ Innovatief vermogen, leiderschap en ondernemerschap. Dat zijn volgens Philip Wagner, programmadirecteur bij AOG School of ...

Lees meer

Op de hoogte gehouden worden?

Elke maand sturen we nieuw gepubliceerde kennisartikelen en houden we je op de hoogte van (gratis) inspiratiesessies en relevante informatie over onze academische opleidingen.