Terugblik webinar ‘Waarom slagen of falen klantgerichte organisatieveranderingen?’
- Nieuws
- 12 juli 2016
Op 11 juli 2016 heeft het webinar ‘Waarom slagen of falen klantgerichte organisatieveranderingen?’ plaatsgevonden met dr. Jelle Bouma. Tijdens het webinar behandelt Jelle een drietal vragen: Wat hebben we geleerd over strategische klantrelaties? Wat/wie hebben we meer nodig in onze organisatie? Hoe verhoog ik de succeskansen in mijn bedrijf?
Heeft u het webinar gemist? Of wilt u het graag nog eens bekijken? Klik op onderstaande link om de video van het webinar te bekijken.
Opleiding Klantstrateeg
Bent u naar aanleiding van het webinar geïnspireerd geraakt? dr. Jelle Bouma is kerndocent van de opleiding Klantstrateeg. In de opleiding Klantstrateeg leert u verder te denken over nieuwe strategieën om verbinding te maken en te houden met uw klanten. U ziet het als een uitdaging uw organisatie zo in te richten dat de klant daadwerkelijk centraal staat. Vragen waar u zich mee bezig houdt zijn: ‘Welke processen kunnen worden ingezet? Hoe zorg ik ervoor dat de organisatie in contact blijft met onze klanten?’ Meer weten over deze opleiding? Download hier de brochure.
Vragen?
Heeft u naar aanleiding van het webinar nog vragen of wilt u graag een adviesgesprek? Neem dan contact op met studieadviseur Ingrid Bearda. U kunt de studieadviseur bereiken via 088-556 10 58 of per e-mail op bearda@aog.nl.