
Boekpresentatie Roland van Kralingen MBA
- Nieuws
- 17 oktober 2014
Donderdag 16 oktober presenteerde Roland van Kralingen MBA zijn nieuwe boek ‘Frontrunners – de 8 eigenschappen van marktleiders’ in boekhandel Scheltema. Om 17.00 uur overhandigde hij het eerste exemplaar van zijn boek aan Boudewijn Poelman (CEO van Novamedia) en Harold Zwaal (CCO van Novamedia en directeur van boekhandel Scheltema). “Voor mij zijn dit echte helden”, aldus Van Kralingen.
Het boek ‘Frontrunners’ gaat over de vraag waarom het ene bedrijf of merk wel marktleider wordt en het andere niet. Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes alumni van de leergang Merkmanagement van AOG School of Management wees uit dat frontrunners een aantal bijzonder eigenschappen gemeen hebben. Deze 8 eigenschappen worden in het boek besproken.
Roland van Kralingen is aan AOG School of Management verbonden als docent en programma adviseur voor de leergang Merkmanagement. Wilt u handvatten om uw merk of identiteit intern én extern op de kaart te zetten? De nieuwe editie van de leergang Merkmanagement start 13 november 2014.
Schrijf u vóór 1 november 2014 in voor de leergang Merkmanagement en ontvang een exemplaar van ‘Frontrunners’ cadeau!
Frontrunners wordt uitgegeven door Business Contact en de Adfo Groep.