Terugblik webinar ‘Waarom slagen of falen klantgerichte organisatieveranderingen?’

Op 11 juli 2016 heeft het webinar ‘Waarom slagen of falen klantgerichte organisatieveranderingen?’ plaatsgevonden met dr. Jelle Bouma. Tijdens het webinar behandelt Jelle een drietal vragen: Wat hebben we geleerd over strategische klantrelaties? Wat/wie hebben we meer nodig in onze organisatie? Hoe verhoog ik de succeskansen in mijn bedrijf?

Heeft u het webinar gemist? Of wilt u het graag nog eens bekijken? Klik op onderstaande link om de video van het webinar te bekijken.

Opleiding Klantstrateeg

Bent u naar aanleiding van het webinar geïnspireerd geraakt? dr. Jelle Bouma is kerndocent van de opleiding Klantstrateeg. In de opleiding Klantstrateeg leert u verder te denken over nieuwe strategieën om verbinding te maken en te houden met uw klanten. U ziet het als een uitdaging uw organisatie zo in te richten dat de klant daadwerkelijk centraal staat. Vragen waar u zich mee bezig houdt zijn: ‘Welke processen kunnen worden ingezet? Hoe zorg ik ervoor dat de organisatie in contact blijft met onze klanten?’ Meer weten over deze opleiding? Download hier de brochure.

Vragen?

Heeft u naar aanleiding van het webinar nog vragen of wilt u graag een adviesgesprek? Neem dan contact op met studieadviseur Ingrid Bearda. U kunt de studieadviseur bereiken via 088-556 10 58 of per e-mail op bearda@aog.nl.

 

Op de hoogte gehouden worden?

Elke maand sturen we nieuw gepubliceerde kennisartikelen en houden we je op de hoogte van (gratis) inspiratiesessies en relevante informatie over onze academische opleidingen.