Mosmans publiceert whitepaper BRANDING NL

Begin volgend jaar staat er onder eindredactie van Andy Mosmans weer een nieuwe versie van het boek BRANDING NL op stapel. Het bevat wederom de state-of-the-art visies van een groot aantal Nederlandse professionals.

Vooruitlopend daarop is er een Whitepaper BRANDING NL samengesteld. Deze is ook recent tijdens de NIMA AWARDS 2012 uitgereikt.

Alle aspecten van integraal modern merkmanagement komen in de nieuwe versie van BRANDING NL aan de orde. Zowel strategisch als meer praktisch wordt u geïnformeerd over hoe het thema van de NIMA AWARDS 2012 ‘Make the Difference’ daadwerkelijk tot leven kan komen.

In de hier bijgevoegde digitale versie van de Whitepaper treft u ter kennismaking met BRANDING NL een tweetal artikelen aan uit het boek. Het eerste gaat over ‘Purposeful Positioneren’, het tweede over ‘Total Brand Activation’.

Download hier de Whitepaper BRANDING NL.

Op de hoogte gehouden worden?

Elke maand sturen we nieuw gepubliceerde kennisartikelen en houden we je op de hoogte van (gratis) inspiratiesessies en relevante informatie over onze academische opleidingen.